Waarom ontvang ik een cheque?
Hoe activeer ik een cheque?
Het lukt me niet om de cheque te activeren. Hoe kan dit?
Wat is een saldo?
Hoe maak ik een account aan?
Ik heb een account aangemaakt, maar ik kan niet inloggen. Hoe kan dat?
Waarom moet ik mijn persoonsgegevens invullen?
Ik wil graag een initiatief steunen. Hoe doe ik dat?
Hoe doneer ik de waarde van een cheque aan een initiatief?
Kan ik ook zonder een account een initiatief steunen?
Kan ik ook zonder een cheque geld doneren?
Betaal ik transactiekosten bij een iDEAL donatie?
Hoe meld ik mijn initiatief aan op www.lingewaarddoet.nl?
Wat kan ik doen om mijn initiatief van de grond te krijgen?
Ik heb voldoende geld opgehaald om mijn initiatief uit te voeren. Wanneer ontvang ik het geld en hoe gaat dit in zijn werk?
Mijn initiatief is afgerond. Wat moet ik nu doen?
Wat als ik niet voldoende geld ophaal voor mijn initiatief?
U heeft tot 1 juli 2020 de tijd om te sparen. Heeft u tussen de 80% en 100% opgehaald? Neem dan contact op met regisseur@lingewaarddoet.nl. Dan bespreken we samen hoe het streefbedrag wel gehaald kan worden.

Lukt het u niet om het streefbedrag bij elkaar te sparen? Dan stopt het initiatief en stort Lingewaard Doet het saldo weer terug naar de donateurs. Kan het initiatief met een lager bedrag uitgevoerd worden, dan moet het bedrag en het initiatief tussentijds aangepast worden.

Mijn initiatief is afgerond en ik heb nog geld over. Wat moet ik doen?
Hoe kom ik te weten dat er nieuwe initiatieven zijn in mijn buurt?
Hoe kan ik op de hoogte blijven van de voortgang van een initiatief?
Meld een initiatief aan
Nieuwsbrief

Houd mij op de hoogte van:




Deel deze pagina

Vertel je buren over Lingewaard Doet

Facebook Twitter E-mail